top of page

יישור שיניים אינסיגניה: השיטה המתקדמת ביותר ליישור השיניים

תחום האורתודונטיה חווה התפתחות גדולה בשנים האחרונות. אחת מהשיטות המתקדמות ביותר המיושמת כיום בארץ הינה יישור שיניים - באמצעות סמכים מותאמים אישית - אינסיגניה. תהליך זה כרוך בשליחת המטבעים של המטופל לאחר לקיחת מידה. המטבעים עוברים סריקה ומועברים לתוכנה בתצוגה תלת ממדית. בשלב הבא, רופא השיניים יכין תכנית טיפול שניתנת להדגמה, כך שניתן יהיה לבצע שינויים, עד לקבלת התוצאה הטובה ביותר. הסמכים יותאמו לכל שן ושן, וגם הקשתות (החוטים) תהיינה מיוצרות בהתאם.

למעשה שיטת אינסיגניה ליישור השיניים, הינה שיטה ממוחשבת, כאשר היא משלבת תכנון דיגיטלי היוצר מכשור אורתודונטי שמותאם אישית. תהליך זה של יישור שיניים אינסיגניה הינו פשוט - האורתודונט לוקח את מידות השיניים ושולח אותן למעבדת אינסיגניה בארה"ב, שם המידה נסרקת. באמצעות תכנית ההדמיה התלת מימדית, הסמכים והחוטים, יותאמו אישית לשיניים ולליקויי הסגר, אשר יהיו מיוצרים בהתאם להוראותיו של האורתודונט.


תכנון מדויק של יישור השיניים במינימום זמן ומקסימום תוצאות

קיים יתרון רב במכשור המדויק שמתבטא בתנועות שיניים יעילות והטיפול עצמו, מצריך פחות ביקורים במרפאה. בהשוואה לטיפול בסמכים רגילים, הטיפול יהיה קצר ומדוייק יותר. למעשה, יישור שיניים בשיטות מתקדמות, מאפשר להדגים ולבחון, כיצד תיראנה השיניים בתום הטיפול. מדובר על כלי חשוב אשר מאפשר למטופל, לצפות מראש את התוצאה הסופית בשיטת יישור שיניים מתקדמת זו. הסמכים האישיים, יגיעו עם מגשית הדבקה מיוחדת, אשר תשפר את הדיוק במיקומם של הסמכים על השיניים.

השיטות החדישות והמתקדמות ביישור השיניים, הביאו להתקדמות גדולה ביכולת הדיוק, באיכות התוצאה המתקבלת ובמהירות התוצאה. שיטה נוספת של יישור שיניים, הינה שיטת דיימון, שהיא שיטה ייחודית המבוצעת באמצעות סמכים ננעלים בניגוד לשיטת האחרות שבהן קושרים את החוטים לקוביות (=סמכים) באמצעות גומיות. שיטה זו, מקטינה את המגע וחיכוך בין החוטים לסמכים עצמם. מכיוון שאין גומיות על השיניים, יש פחות ספיחה של לכלוך ורוק, ויכולת השמירה על הגיינה היא קלה יותר. כמו כן, הסמכים קטנים יותר ולפיכך פחות בולטים.


היתרון הרב ביישור שיניים באמצעות שיטות מתקדמות

המטרה בכל טיפול ליישור שיניים היא להגיע לתוצאה האסתטית והתפקודית הטובה ביותר, מבלי לגרום לנזק. קיימים הבדלי מחירים בין שיטות יישור שיניים בשיטות מתקדמות, כאשר העלות נגזרת משיטת הטיפול ומזמן הטיפול. השיטות המתקדמות ביישור השיניים, הן מהירות והתוצאות, בהחלט תעוררנה התפעלות. כדאי לברר לגבי אורתודונטים העובדים בשיטות המתקדמות ליישור השיניים.

אם אתם מאזור המרכז, אחת הרופאות המתמחות בשיטות המתקדמות ביותר ליישור השיניים, הינה ד"ר נועה פישר, סיימה לימודי רפואת שיניים בשנת 2005 באוניברסיטת ת“א, ואף סיימה תואר שני ברפואה. ההתמחות של ד"ר פישר היא באורתודונטיה והיא מטפלת במספר מרפאות במרכז הארץ: ת"א ,רעננה, ועוד. שיטות הטיפול של ד"ר פישר ביישור השיניים, הן מהמתקדמות ביותר, כאשר היא מתאימה את הטיפול, בהתאם לגילו של המטופל ולצרכיו הייחודים. ד"ר פישר, הינה חברת ההסתדרות לרפואת השיניים בישראל, היא חברה באגודה האורתודונטית, בפדרציה העולמית לאורתודונטיה {WFO} ובאיגוד האורתודונטי האמריקאי (AAO). הטיפול המוענק למטופלים של ד"ר פישר באווירה נעימה, הסבר מלא והמון אכפתיות.

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

יישור שיניים שקוף: אורתו-טכנולוגיה בשיאה

גשר בשיניים הוא אלמנט שנפוץ כבר שנים רבות כשהמטרה היא יישור שיניים. מאז ועד היום, חלו שינויים והתפתחויות רבים והיום ישנן טכנולוגיות מתקדמות יותר ליישור שיניים כמו פלטות חלקות ושקופות, החובקות את השיני

יישור שיניים פנימי: כל מה שחשוב לדעת

הטכנולוגיה ברפואת השיניים התקדמה וממשיכה להתקדם עם השנים, כאשר הדרישה לאסתטיקה מקסימלית הולכת ועולה. היום ישנם אנשים שמבצעים יישור שיניים פנימי. שיטה זו מבוססת על התקנת סמכים פנימיים שמודבקים בצד הפני

bottom of page